skip to main |
skip to sidebar
W tej pracy Karolinka dokładnie zapełniła całą przestrzeń kartki. Kolorowała już kreskami bardziej równoległymi. Ładnie. :)
Karolinka wie jak wyglądają owoce i jakie mają kolory.
Ten rysunek ukazuje naturę dziecka - wielkie zaangażowanie i poświęcenie, niestety krótkotrwałe...
Na rysunku nadal są widoczne przeciągnięcia poza linię.
Ale własnoręcznie namalowany piesek jest cudowny... i z niebieskim ogonkiem. ;)
No cóż, wyobraźnia dziecka nie zna granic... ;]
W tej pracy Karolinka rysowała ptaki. Użyła przede wszystkim ciemnych barw. Widać, że włożyła dużo pracy w ten rysunek, mimo iż zdarzało się jej wyjeżdżać za linie i kolorowała trochę nierówno.
Na tym rysunku Karolinka kolorowała dzbanek. Dziewczynka choć kolorowała chaotycznie i często wyjeżdżała za linie, wykazała się inwencją twórczą przyozdabiając dzban kwiatami. ;)
Hmmm... Co tu jest ukryte???
Karolinka zamalowywuje fragmenty obrazka z podobnymi znaczkami. Jest to ćwiczenie na pogłębienie zdolności psychoruchowych.
Można tu zauważyć że wybiega poza linie rysunku, mocno naciska kredkę. Ruchy kredką nie są jeszcze równoległe.
Ale liść wyszedł... i na jakim ładnym tle. :)
Na kolejnym rysunku Karolinki jest przedstawiony baranek. Co prawda nie biały lecz brązowy, ale i tak śliczny.
Dziewczynka nie ma jeszcze wykształconych zdolności aby równo poprowadzić szlaczki.